Програма "Зелений ключ"

Зелений ключ -

перша в світі міжнародна програма еко-маркування для місць розміщення, рекреації і спорту, бізнес і конференц-центрів, вперше запропонована в 1994 р в Голландії. Власник бренду - міжнародна громадська організація природоохоронного спрямування (Foundation for Environmental Education).
На даний момент в програмі бере участь 57 країн, 3100 об'єктів отримали символ програми «Зелений ключ».

Для всіх об'єктів - учасників програми обов'язковим є відповідність 60 міжнародним і національними критеріями, сфокусованим на екологічному менеджменті, підвищенні екологічної свідомості гостей, персоналу та постачальників, енерго- і водозбереження та інше.

Мета і переваги програми Зелений ключ

Програма “Зелений ключ” дає конкурентну перевагу своїм учасникам-об’єктам туристичної інфраструктури (готелям, кемпінгам, пансіонатам, ресторанам та інш.). Програма націлена на підвищення екологічної свідомості персоналу і клієнтів, впровадження екологічного менеджменту, а також екологічно відповідального бізнесу і зниження використання ресурсів та енергії.

Приєднуючись до Програми, той чи інший об’єкт демонструє свою соціальну відповідальність, бажання просуватися по шляху сталого розвитку та позиціонує себе як екологічний об’єкт.

Сучасний стиль міського життя повертає нас до усвідомлення цінності Природи і домінуванні її достоїнств над будь-яким комфортом. Відповідно, туристичний, готельний бізнес вже не змушує нас вибирати між природністю і достатнім затишком, поступатися комфортом заради близькості до природи. Еко-готелі, екопарки, екоспортцентри – краще втілення цього поєднання. Екоготелі, екопарки, екоспортцентри – це відпочинок від міського життя і стресів, це – можливість зміцнити своє здоров’я в гармонії з природою, використовуючи її розумно і не виснажуючи її ресурсів. У зв’язку з цим, еко-позітівний імідж готеля, місця рекреації або спорт-центра відкриває для нього можливість впевнено працювати з різними категоріями відвідувачів.

 

Недостатньо додати слово «еко» на початку назви готелю або розважального центру. Навіть при наявності «внутрішньої» екологічної програми на об’єкті, необхідна наявність документа про відповідність вимогам програми екологічного маркування. Це є підтвердженням того, що об’єкт дійсно має екологічну спрямованість і пройшов незалежний аудит.

В даний час в індустрії подорожей підвищується роль корпоративних клієнтів, представників міжнародного бізнесу, в завдання яких в ході їх візитів в будь-яку країну, входить не тільки здійснення тих чи інших бізнес-проектів, але також і формування сприятливого, «зеленого» іміджу їх компаній. Тому для корпоративних клієнтів розміщення в готелях, що підтримують ідеологію відповідального бізнесу, є не факультативним, а строго обов’язковим елементом корпоративної етики. Для туристів – еко-маркування об’єкта, вказує на прихильність його менеджменту цінностям охорони навколишнього середовища і приваблює любителів відпочити в таких місцях.

Партнери програми
Зелений ключ

Партнерами програми «Зелений ключ» на міжнародному рівні є ЮНЕСКО, United Nations Environment Programme (UNEP), Wourld Tourism Organisation (UNWTO), HOTREC, Radisson Hotel Group, Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc., Greentraveller і ін. Існують також угоди з системами онлайн бронювання, що спеціалізуються на “зелених” готелях про безкоштовне розміщення інформації про отелях- учасників програми.

Список учасників програми в Україні тут http://www.greenkey.global/green-key-sites

Детальніше про умови та правила участі у програмі Зелений ключ можна дізнатись написавши нам скористувавшись кнопкою Зв’язок з нами або на сайті https://www.greenkey.global/costs-policies